Cam asa arata un inceput de zi atipic. Este ora 10-11, ma uit la ceas, e ok, I can still slip. A doua oara cand ma scol e pe bune, dar e pe la 13-14. Cineva automat se duce sa faca dush, deci eu trebuie sa mai stationez in starea curenta inca 20 minute minim. In timpul asta, loveste puternic foamea. Nu am ce manca. Umplu stomacul cu apa. Face urat si cere mancare. Eu nu am sa ii dau. Am doi-trei biscuiti de cateva luni de zile, dar nu am cola. Deschid browserul, ma hranesc cu news si blogs. Azi e o zi fericita, nu mi s-a blocat. Tot trebuie sa curat compul pe dinauntru.
Primesc recomandari calduroase de a merge in cantina ASE la Moxa. Invoc scuze, nefolositor. In schimb, imi dau seama ca s-ar putea sa fie sectie de votare ca si la noi. Inca nu m-am hotarat.
Se voteaza si eu am o senzatie nasoala cum ca multi dintre cunoscuti nu vor vota. E prea liniste... nu tu massuri, nu tu statusuri, etc. Bine ca sectia de votare e la doi pasi si am sa pot vota cand o sa am stomacul plin.
La multi ani Monica.
EDIT: incredibil!!! am o ciocolatzica mica mica de ieri seara!!!