Una calda, una rece.
Concertul Chemical Brothers a fost amanat paaaaana pe 20 octombrie. That's hot! Adica am sa pot sa merg si eu!! Hooray de trei ori pentru astia de la Mission, pe care ii injura toti cei care aveau bilete! He he.
Rece ca mainile Dianei este faptul ca tot nu am sa pot ajunge la George Michael. El revine in concert dupa 7 ani sau ceva de gen, si dupa 25 de ani de cariera. Regret enorm ca nu pot merge, la o adica ar fi fost frumos si pe terenul de fotbal, desi plang dupa un GM Unplugged intr-un club. In fine. Temerea cea mai mare e ca nu voi mai apuca vreodata sa il vad in concert. As da 10 sanse de a vedea Rolling Stones pentru inca una cu George. In fine..
Restul nu ma mai intereseaza, n-am cum sa ajung. Am sa fiu la Liberty Parade si o sa ma multumesc cu asta. Si la toamna Chemical Brothers.