Am fost sa imi iau piese pentru proiect, nu ca as fi stiut eu ce cumpar, dar am avut la ce ma raporta. Alexandra cica sa ne vedem. Bine, vii la Grozavesti, te iau sa luam piese. Bine, ne intalnim acolo. Bine, intarzii, ma duc sa le iau si apoi vin eu at the spot. Bine, nu mai vii, vin eu la Universitate :)
Pentru ca suntem amandoi deosebit de priceputi in ale orientarii in spatiu, nu am gasit un loc unde sa stam, in 20 de minute de invartit intre Universitate si Unirii, adica nu am gasit, nu ca nu ne-a placut. Eu voiam Cool Cat, da' n-am gasit. Nu mancaseram nimic nici unul toata ziua, in afara de Cola si eu doi biscuiti in Cola.
Mac, Cismigiu, cantarul/ele din Cismigiu (is de mult?), politica, Basexu, terasa, bere, espresso, iar Baselu, suspendare, tigari (ea), despre scoala si proiecte, ne-am jucat cu placuta, ploaie torentiala, balerini uzi (da, tot ea), boierie eu, inca toarna, mai toarna politica, convinge-o sa voteze NU, scoala, ne-au inchis lumina, s-a oprit ploaia, am cautat alta terasa, mai fancy, langa apa, tigari, povestit excursii pe-afara, povestit filme (asta-s eu), tigari, bere, se intuneca de tot, ne-au inchis si astia lumina. Ma rog, detaliile nu conteaza :)
O fo frumo'