Cand ai probleme de mentinere a siluetei chestia asta se reflecta in toate aspectele vietii, inclusiv amoroase si vestimentare. Ma vad nevoit sa imi etalez de altfel superbii adidasi recent achizitionati (sau recent intrati in posesie) numai in incinta camerei proprii si impersonale.
Bucuresti Europe Earth, 15th of april 2008, 23000 years before the extinction of man. Mihai B is loooking for pantaloni in the shopping center Orhideea. Frate, si intra asta in Carf ca vazuse ieri un model de pantaloni surprinzator de misto pentru magazinul Carrefour. Numai ca ieri erau doua perechi de talie 29 si 31 si, dupa cum stiti, sunt tras prin inel no more. Am sperat in van sa mai puna. N-am gasit, m-am hazardat spre Marks & Spencer, unde culmea, o pereche aproape la fel (d'oh, de-aia ma indreptasem spre) dar din 10-20 de itemuri expuse, de-a dracului! nici una exact cat imi trebuie mie. Sa va zic, sa nu va zic? you don't wanna know cu ce turatie dau eu din buric (yo' momma's so fat, that after i've had sex with her, i roll over twice and i'm still on the bitch!). Despre Kenvelo nu va mai zic, decat ca e un mare pipi.
UNDE sa ma mai duc naibii, daca cel mai devreme pot ajunge acolo la 19? UNDE?