Linia de autobuze transport in comun spre Vitan. Show, sa moara Bibi!
Impulsionat de Dan, am purces spre mallul din Vitan, ce-i drept cu demaraj slab, in cautarea Sfantului Graal al clothingului mioritic. Informat de catre site-ul ratb, care iti calculeaza si rute, smecherieeee! am luat-o la pied pe la 20. IDM is history=sux.
Ma deplasez pana la Eroilor unde vad pe placuta 123. Ma, aici tre sa vina, n-am cum sa-l ratez. Si l-am tot ratat vreo 20 de minute. Nu conta, era frumos afara si eu imi admiram adidasii prin statie.
Cand colo, ce sa vezi, apare otobuzu. Mirificul vehicul a luat ceva oameni la bord, dar deja avea multi. N-as putea zice ca era full, doar ca sperasem eu sa imi iau un loc in fund si sa ascult fericit Guerilla, n-a fost sa fie.
Totusi, muzica am ascultat. Pe langa Unirii, aud eu un zumzet si renunt la casti doar pentru a fi indulcit auditiv de jumatatea din fata a autobuzului plus doua babe de langa mine care se certau cu soferul. Se pare ca eu fusesem norocos, de fapt 123 nu mai venise de vreo ora si jumate. Lumea mai avea putin si il linsa pe sofer. Printre sloganurile preferate se numarau: "Ia mai taci ma din gura, mai ai si tupeu sa vorbesti", "Ai fost sa iei porcu?", "Astia si-au luat banii la inceput de luna", ".. de parca ne face noua o favoare ca ne transporta!". Eu am raaaas, si-am raaaaas, pana am pierdut statia. Nu ca as fi ratat-o, dar nu am putut cobori decat una mai incolo pe motiv de too many fucking people in the way.
Am facut o ora. In spatele lui erau alte 2 masini. Twas fun.