Un of…

(ganduri random despre locul in care traim)

Nu stiu cum si de ce dar n-am facut niciodata parte din acea categorie de oameni care dau vina pe Romania pentru toate cacaturile din viata lor. Nu am fost niciodata un fanatic care sustine ca traim intr-o mizerie crunta. Deja a ajuns un trend sa zici “traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”…

Ca reactie la orice neplacere pe care o are omul in viata zice ca “deh, traim in Romania”. Vezi un betiv pe strada ? Deh, traim in Romania. Ploua si e trafic ? Deh, traim in Romania. Vecinul tau are muzica data tare ? Deh, traim in Romania. Pe mine toate reactiile astea au ajuns sa ma enerveze. Nu TOTUL e din vina Romaniei.

In fine concluzia este ca e foarte usor sa dam vina pe faptul ca traim in Romania dar sa nu facem nimic pe tema asta. Ne bagam picioru in el de trafic dar nu ne dam seama ca noi blocam intersesctiile; pe ce motiv ? “Pai altfel nu treci nene, stam dooj-da-ani aici”. Stam linistiti in cercul nostru vicios si ne lamentam ca tara nu face nimica pentru noi. Ne plangem ca ne fura politicienii dar mergem si-i votam in continuare.

In lumina celor de mai sus oamenii emigreaza. Si aici am intalnit doua tipuri de “fugari”. Tipul “io-mi bag pvla in ea de tara, ma cac pa tot si plec frate” - oameni care ar pleca si intr-un container numai plecati sa fie; si nu ma refer la capsunari, ci la oameni cu studii, cu o pregatire, cu o situatie. Pe langa ei este tipul “ba, sa mor… nu ma trage ata sa plec dar cand ma uit in jur…” - si aici este intr-un fel si tipul meu.[.................]

Restul la Jollyca