In caz ca v-a pacalit sa credeti ca nu scrie nimic, Gelu de fapt se smecherea de pe ifonu lui din creierii muntilor, unde a baut multa bere si a facut pozne si a jucat fotbal 10 minute dupa care s-a prabusit mort. I live to tell the tale.
O parere puternica in mintea-mi e compusa de fapt din doua bucati, si anume ca 1) si 2) sunt ca mersul pe bicicleta, unde 1=jucatul de table si 2=drinking tequilla dar sunt convins ca exista o piatra virtuala indreptandu-se vertiginos as we speak spre capul meu. In apararea mea pot spune doar ca am incaltari noi care au venit cu sireturi de schimb, am de ales intre albe si negre.
O sa ma duc sa iau dvd-uri si o sa scriu 1.7 giga de poze pe fiecare, cele mai tari poze pe care le-am facut vreodata, cu soare, peizaje superbe, gagici misto si bete, alcool de sine statator si, mai important decat toate, eu nu apar in aproape nici una. Sunt absolut convins ca acesta este apogeul meu ca fotograf de pana acum (like you can go anywhere but up, d'oh) dar dumneavoastra sa va stergeti bala de la gura pentru ca nu ma veti pupa.
Mi-am schimbat complet parerea despre sofat, imi plac fetele sofer si chiar le voi prefera de acum inainte, desi n-am prea vazut femei la volanul taxiurilor sau maxi-taxiurilor.
Am fost si pana in Apusului si am furat o adresa.
Fiti pe faza ca voi continua