Pentru prima data imi permit si eu sa fac, timid, un post cu cautari pe blog. Pana acum chiar am fost ignorat de catre motoarele de cautare, suspectez ca arbitrii sunt corupti.

care este cel mai frumos nume de baiat si variatiuni pe tema - la postul ala cu vot au ajuns destul de multi (sau macar au dat peste el la rezultatele cautarii)

nu am prieteni blog - mmmda, asta sunt eu.

irina viteazu blogspot - uhm, is she hot?

numere de tel de la fete din galati care vor sa fie linse in pizda - na că la asta nu vă asteptaţi, aşa-i?

uneori poti sa vezi ce traseu va urma o relatie. evident, nu a ta - da, e evident pentru toti mai putin pt tine (tu ca baiat, pt ca fetele au deja planuit de la inceput tot)

vrajeli combinatii - nu ma ocup cu.

lepetitmouton hi5 - chiar asa, neste poze, ceva, moutoano?

colegu lasa mecla mai mica - bwhahahahahah

ca sa incerc sa mi te reamintesc si nu am reusit si - .... si, si? nu ne lasa in suspans!

Later:
floare si batista de pus in piept in olt - aista-i de la olteni!

sa devii un arhitect - asta-mi place

cozonaci deliciosi in imagini - de fiecare data cand mi-e foame ma napadeste regretul ca n-am mancat cozonaci la ultimul Craciun!

e simplu. ii faci oral cat mai des, i-o tragi pana se plictiseste (da, o sa se plictiseasca), apoi il ig - frate, e frustrant sa ne-o taiati asa brusc!