E posibil ca mai toata Facultatea de Automatica si Calculatoare sa detina laptop personal (si aici vorbesc in termeni bruti, probabil peste 75%). E un fel de telefon (in liceu n-am avut mobil, acum nu se poate concepe lipsa lui). Nu-si mai pune nimeni problema de unitati PC performante cum era pe vremuri. Eu am fost mereu impotriva curentului care seamana foarte mult cu o moda. Probabil daca i-ati intreba pe cei de la eMag, ar zice ca laptopurile sunt cele mai bine vandute/au inregistrat cea mai mare crestere in vanzari.
De ce am fost impotriva? Din cauza tastaturii. Si a lipsei mouse-ului pe care, bineinteles, il poti atasa, dar asta nu inseamna ca imi convine.
Azi muncesc, dupa care voi merge sa ma relaxez undeva. Pana diseara nu ajung acasa. Am promis cuiva un mail cu explicatii si brusc am simtit nevoia unui laptop sa fi avut la mine. Imi cam schimb parerea...