Mie imi place sa scriu peste tot. Acum ceva timp ziceam ca am nevoie de o agenda ordonata si corespunzatoare exigentelor mele, adica ceva destul de mare incat sa nu fie greu de manevrat, insa destul de mica cat sa o cuprind cu palma si sa scriu. Ca un carnetel de notite al detectivilor din filme, care isi noteaza tot felul de indicii de la locul crimei.
Motivul pentru care imi doresc asta (din ce in ce mai mult) este faptul ca sunt dezordonat. Consecinta faptului ca sunt dezordonat e ca fac eforturi (inutile, as putea zice) de a remedia asta prin biletele, coli albe scrise, agenda studentului scrisa la toate paginile posibile, fisiere Notepad, fisiere Excel, documente Word. Scriu pana si in sms-uri pe care le salvez pe telefon si le citesc din Ciorne. Evident, e o afacere proasta.
Lucrurile scrise variaza. In general incerc sa tin minte ce am de facut in viitorul apropiat. Am doua liste: to do si to get. Nice, nu? Tin sa mentionez ca am facut o lista mai lunga acum ceva timp si jumatatea to get e inca foarte plina, pe cand lucrurile de facut mai dispar, mai expira, te musca de fund si tot tre sa le faci, deci astea sunt mai usor de infaptuit. Listele astea pot contine lucruri de gen: cadou X, bere Y, curat prin camera, spalat haine (da, uit tot). Si multe alte chestii stanjenitoare.
Nu pot spune ca m-au ajutat foarte mult, insa de supravietuit am reusit, si nu sunt cel mai varza om posibil, deci misiunea nu e complet esuata.
Pentru viitor, imi propun o Agenda. NU din aia cu ursuleti cu inimioare!!!