M-am gandit la titlul asta toata seara si dimineata, deci n-aveam cum sa nu incep asa. M-am mai gandit si la titluri alternative, cum ar fi: Don't drink and drive on a week-day, even if you're in the passenger seat, sau Mai bine cu o Cola in fata pana la 6 dimineata, si n-are rost sa mai insist, ca deja ati inchis pagina.
Cu capul vajaind, dar macar cu memoria fresh, am sa incep sa povestesc de ce port aceleasi haine ca ieri (oh, don't worry, mi-am schimbat tricoul) si de ce am pete pe ele si de ce sunt asa docil si de ce mi-e frica sa mananc.
Aseara a fost inaugurare de club, asa ca multumita domnisoarei (n-am facut bine sa dau link?) am fost si eu si am vazut Victoriei partea de jos (pe cuvant ca nu-mi aduc aminte sa mai fi fost pe acolo) si am participat la o inaugurare de club Arrogance cand ar fi trebuit sa fiu cuminte si sa ma uit la meci, cel mult la un film. Vom vedea in cele ce urmeaza ca a fost o alegere (ne)inspirata. Fiecare intelege cu sau fara paranteze.
Pentru ca am fost cu niste alcooliste si un alcoolist si pentru ca a fost bautura gratis, pe scurt am baut toata seara. Despre club o sa zic doar ca e misto rau, pentru o zi de week-end, si probabil daca nu era presiunea asupra mea sa tot beau, m-as fi distrat :)).
Atentie: urmeaza descrierea in amanunt a unei betii.
Pentru ca eu nu stiu ce sa comand in club, am baut ca si altii whiskey cu cola sau red bull, ceea ceeeeee imi aminteste acum de ultima betie crunta care tot de la whiskey in Expirat mi s-a tras si acum imi dau palme pentru ca nu mi-am adus aminte aseara!!!!
Dupa vreo 3-4 l-am intrebat pe barman ce altceva poate sa imi dea, nu m-am aventurat decat la un Garrone, apoi inca alte whiskey-uri si la sfarsit, cand nu mai puteam, voiam sa cer cocktail non-alcoolic si nu mai aveau, asa ca barmanul mi-a recomandat, dupa simptome, o bere. Tin sa mentionez ca nu am simtit absolut nimic pana la ultimele 2 whiskey-uri, in conditiile in care per total au fost vreo 8-9 (who the hell knows).
Gradul de alcoolizare are mai multi indicatori. Unul din ele a fost ca i-am dat Simonei o palma peste fund. Altul a fost ca am dansat (asa un pic). Apoi la bere mi-am facut curaj si am facut cunostinta cu Ilinca/Ruxandra. Doar atat, din pacate. Mi-a cam fost un pic rusine cand mergeam pe doua carari (doar doua) pe langa Di, dar trece ca-s nesimtit din fire. Apoi acul indicator a luat-o razna cand am *vezi titlu* imediat dupa iesirea din taxi. Hey, at least it was quick.
Nu-s mahmur, dar se invarte ceva, in mod sigur...
Cam asta e istorisirea unei alcoolizari, fara a face referire la companie care a fost placuta sau la locatie care a fost placuta sau la sms-ul salvat ca ciorna pe care n-o sa il citeasca niciodata ... care a fost placut de scris, but still...