Nu stiu exact de ce place altora Ratatouille, mie mi-a placut din cauza soarecelui care se simte subapreciat si totusi reuseste sa faca lucruri marete chiar si fara sa primeasca creditul meritat (da, altruism, you know who! *in case you read my blog :D*). Yes, it's fun, dar nu e genial, e un family movie, si nu l-as vedea de doua ori.
In fine, voiam sa zic ca acum cateva zile am vazut Elephant, film mult mai potrivit pentru mine, sufletelul meu si nevoia mea (recent stavilita) de filme bune. Astept pe 69 sa vina cu propuneri de filme bune, si cu o bere, eventual. Mai ales cu filmele bune.
Elephant iti da impresia ca sta. Nu se intampla nimic, desi modul de filmare e interesant, in cadre suprapuse (did i say that right?). Scene care se intretaie, una dupa alta, cadre luuuungi, gen: il urmareste pe un tip mergand cateva minute. E greu de crezut ca nu te plictisesti la asa ceva, insa ceva mi-a captat atentia de la inceput, si am ramas sa il vad. Ramaneti si voi si nu o sa regretati.
It's a slow boil.