Acum o saptamana mi-am luat gandul de la concertul Chemical Brothers. Inca n-a fost, si deja imi pare rau ca nu ma duc :((. Nu stiu ce naiba s-a intamplat, ori n-am bani, ori nu am cu cine sa ma duc, ori n-am dispozitia necesara, dar stiu ca e o greseala. Adica, uitandu-ma la inregistrari ale concertelor Chemical prin lume, toate scuzele posibile si imposibile palesc. Frate cum sa nu-ti placa Chemical Brothers si sa iti placa orice altceva house/trance? They are the best!
Sa varsam o lacrima in cinstea inteligentei mele si a momentului inspirat in care am hotarat ca totusi nu o sa ma mai duc. O consolare e ca e la Sala Polivalenta. Orice ca orice, dar nimic nu e mai misto ca un concert in aer liber.. eventual pe plaja!
Aaa, si sper sa mai am si alte consolari cand o sa aud review-uri negative legate de organizare... da, hotarat lucru, asta m-ar face sa ma simt mai bine. Pana una alta, am ratat toate concertele toamnei... somebody slap me, please!