Am vazut un articol la cineva cu intrebari traznite puse la interviul pentru angajarea la Google. Presupun ca trebuie sa fii un mic geniu si sa fii un inginer care stie sa se exprime. Eu as intra la ei doar daca interviul s-ar baza pe o evaluare psihologica si un iq test, eventual. Ca altfel as pune multe la nimereala.
In schimb, eu stiu sa caut pe Google. Imi plac serviciile Google si chiar stiu sa le folosesc. Cel putin asa mi se pare mie. Tehnologiile web imi par misto, dar nu le cunosc. Mi-ar place sa le cunosc, dar nu se poate.
Pe de alta parte, am doar 21 de ani. Astia din spate de la curs se lauda cu zeci de ani de experienta (bine, zece). E clar ca noi nu suntem in ton cu multimea aici, dar imbucurator e ca se poate, si chiar vom ajunge acolo. Vreau sa le stiu pe toate. Si atunci cand o sa stiu eu ce stiu ei acum, o sa fiu la apogeu, si ei o sa manance cu lingurita la batranete >:) da' macar or sa aiba pensii bune! Cine stie, poate le fac contract...