Bă, tu nu înţelegi dracului că nu am nimic cu tine?

Vorba aia, sunt şi eu om, am problemele mele, mă gândesc la ele şi când nu sunt singur, că trebuie să mi le rezolv cumva cândva. Vorba cealaltă, dar soluţia la probleme trebuie găsită.

De ce morţii tăi mă tot întrebi de ce sunt supărat?

Aveam eu problemele mele, dar acum te-ai insinuat tu între ele. Cu ce drept te pui în ochii mei să fii mai important decât mine? Ce-i cu atâta egocentrism? măcar păstrează-ţi-l pentru tine, nu mi-l impune şi mie. Da, acum mă enervezi!

Nu era mai bine dacă îţi ţineai gura şi nu mai făceai presupuneri?

Pe viitor eu îţi recomand să nu mai presupui nimic. Partea aia cu sinceritatea absolută este în continuare valabilă, dar nu pentru oricine. Pentru restul, marş, n-am chef de tine, n-o să te mint dar nu insista inutil.

Aşa mă tratezi tu pe mine, sunt un nimeni pentru tine?

Să fim clari. Dacă eşti prost/proastă o să te tratez ca atare. Nu am crezut dintotdeauna că eşti prost/proastă dar acum mi-ai deschis ochii. Nu-i nici o problemă, am şi eu momentele mele de glorie dar nu mă aştept să fiu cruţat, aşa că nu-mi cere asta! O să spun că eşti prost pentru că aşa eşti, o să mă eliberez de povara secretului (tu sigur nu ştiai) şi continuăm - asta până n-o dai iar în bară. Dacă vrei să o iei în nume de rău, n-ai decât.

Ce s-a întâmplat? S-au blocat rotiţele acolo sus sau trebuie să dai la manivelă să se învârtă? Mai pune ulei, stupid!