Am avut o geantă de la Celio care m-a mulţumit şi, ca orice chestie de care nu m-am îndoit la început, am început să o îndrăgesc într-atât încât pare aproape firesc faptul că am pierdut-o. Bou mai sunt.

Vine vara, bine-mi pare, dar eu trebuie să-mi iau alta. Nu prea am avut timp să caut dar demult am fost la Daniel Ray în Unirii şi nu am văzut nimic care să-mi placă. În rest, îmi rămâne doar opţiunea de a bântui prin magazine de haine sperând să găsesc ceva simpatic. Uite, de exemplu m-ar bucura să existe mai multe site-uri ca e-genti.ro, care din păcate se axează mai mult pe femei şi printre genţile messenger nu găsesc nimic să-mi placă. Ca să aveţi o idee despre ce mă gâdilă pe mine, am trei exemple , unu doi şi trei, căutate pe Amazon. Nu aş strâmba din nas la chestii mai colorate (nu roşu sau galben sau picăţele...), chiar am văzut azi în oraş două genţi mişto dar mi-a fost ruşine să întreb posesorii de unde le au, poate s-ar simţi ameninţaţi.
Cine are ponturi de închiriat, aş aprecia.

PS: la postul ăsta nu e nevoie de ironii, eu chiar caut geantă.