Sunt teribil de apatic zilele astea. Îmi ofer ca scuze recuperarea de pe urma virozei şi convalescenţa de după operaţie (don't ask). Am renunţat până acum la filmele de la Next, protestul din Herăstrău la care am fost invitat cu amabilitate, o invitaţie la bere vineri seară, ca între băieţi, de la Sorin (mamă, ce ocazie am ratat) şi până acum poate nu ar fi nimic spectaculos dacă de fapt primăvara n-ar avea un efect invers decât v-aţi aştepta - eu nu am astenie când înmuguresc pomii, ba din contră. Problema e că eu nu mă cac bani şi totuşi aş vrea. No tengo dinero nici măcar de-un bilet la Act, că tot se joacă Creatorul de teatru cândva săptămâna asta şi dacă nu cumpăr din timp iar o să treacă pe lângă mine o ocazie pe care o vânez de mult. Nu pot să fac rezervare de teren - fotbalul e singurul lucru care a rămas constant de-a lungul timpului, îmi place de când sunt mic şi în aproape orice companie, e genial, my favourite past time.

Sunt atâtea de făcut şi mi-e dor de doi oameni, cel pe care nu am avut ocazia să îl cunosc vreodată şi cel pe care mi-am propus să-l uit. Cei mai reprezentanţi de seamă din prima categorie trebuie să se păzească pentru că luna asta nu vor scăpa deşi o să fiţi surprinşi că de voi e vorba. Cât despre dorul secundar... hai să-l lăsăm aşa să treacă.

Mai concret: am de făcut o licenţă. Ştiu că toţi trendinezii din anii trecuţi şi-au făcut licenţa în ultima săptămână dar în ceasul al 12-lea m-a lovit mândria şi simt nevoia de a-mi spăla nişte păcate din 4 ani jumate de facultate.
Alt concret: trebuie să mă gândesc serios ce fac dacă mă acceptă vreuna din universităţile străineze şi să încep să iau în considerare tot felul de metode de a produce mălai. Sunt atâtea campanii sociale pe net că una în plus nu ar sparge piaţa - ce, nu mai sunt bani de dat?

Concertele vor fi tratate într-un post separat.
Să-mi ziceţi dacă vă plictisesc în încercarea mea de a fi mai serios p-acilea.