Check it.
Adică, dacă reuşesc să pun mâna pe destul mălai de la casa de schimb valutar, o să merg la concerte. Nu sunt multe, dar de apărut oricum or să mai apară şi altele. Deci momentan discutăm despre:

Concertul Gogol Bordello pentru care mi-a făcut Andra o poftă dubioasă acum parcă 2 ani când au mai fost la care se adaugă muzică ţigănească, frate, cum să nu-ţi placă? Pe 17 iunie, la noi se termină sesiunea de licenţe fix pe 17 iunie, s-ar preta o sărbătorire cu stil, să moară Bibi!

Pe 21 e Placebo la care vreau să merg dar nu vreau să merg indiferent. Deci caut partener în dubioşenii să ne tăiem venele la concert (sau să luăm o supradoză, dacă ţi-e frică de sânge). În caz că nu v-aţi prins, şi la concertul Gogol Bordello caut doritori.

Presupun că la Bestfest o să fie toată lumea. Băi, şi eu îmi luasem bilet pentru ziua zero când idioţii au anunţat că Thievery s-a anulat, deci tu ştii cum m-a durut? Încă mă gândesc dacă să vând biletul sau nu, eu de fapt pentru ei mă duceam. Acum organizatorii au băgat o altă şmecherie, chipurile abonamentele sunt sold out - mânca-ţi-aş sufleţelul, cum termini tu abonamentele când sunt zeci de mii de locuri disponibile. Penibilă mişcare, nu cad în plasă a doua oară!

În privinţa vacanţei, cred că o să fac în aşa hal încât să strâng câteva sute de euro şi să vreau să merg undeva (primă)vara asta dar nu pot să mă hotărăsc unde. Cum Olanda nu prea intră în discuţie decât dacă merg cu cineva cu maşina, ceea ce va fi extra, rămâne loc de sugestii. Eu scriu doar Barcelona, chiar sunt în criză de idei. Aş putea să mai propun chestii precum Viena, Berlin, Frankfurt, de pe vârful capului meu (off the top of my head). Caut doritori şi negociem destinaţia.
Te bagi?