Mai ţii minte elipsa de la '99?
Nu, în 99 eram în gimnaziu şi nu prestam elipsoide dar îmi amintesc de eclipsa din 11 august. Încă mai am ochelarii pe acasă pe-undeva şi încă mai ascult parodiile Vacanţa Mare după 'eveniment'.

De ce nu mănânci icre şi vinete?
Pentru că icrele sunt ouă de peşte. Păi ce mă, peştele se ouă? Deci clar vin de prin alt orificiu... să le mănânci tu!
Vinetele seamănă cu icrele, deci nu mersi. Plus că se pârjolesc la foc dar tot ca un terci arată.

De ce nu te scoli de dimineaţă ca să ajungi departe?
Indiferent la ce oră m-aş scula, tot până la capătul Bucureştiului trebuie să ajung. Chestia asta cu viaţa, bat-o vina, cum că trebuie să experimentezi şi să înveţi din greşeli e un mare flit. Nu-i mai simplu să îţi zică cineva: bă boule, dacă te duci la interviu la o firmă în Pipera şi te angajează, tu o să trebuiască să mergi 50 de minute în fiecare zi până acolo cu 1-2 transpoarte în comună. Nu mai bine te angajezi tu aicisha la Semănătoarea, că în vreun an o să fie aici nişte clădiri mari de birouri cu geamuri transparente de unde poţi contempla aruncatul de la etaje cu două cifre? Nu fi fraier, că mai încolo o să te ataşezi de colegi şi n-o să mai vrei să pleci...

De ce nu pleci din România?
Păi plec, dacă am şansa. Mă duc să răspândesc cuvântul Domnului şi farmecul Borcanului şi în alte ţări, chiar şi străine, în locuri unde soarele bate doar pentru turişti şi în rest ploo în gură după (pudi)blonde de 1.80. Partea bună e că fiecare din voi, popândăilor (A© Geo), o să aibă pe cineva acolo care să-l găzduiască de va fi în trecere, mai ales dacă ai ţâţele mari şi nu eşti egoistă.

Tu citeşti bloguri?
Îmi plac foarte mult blogurile lui Vladinho şi Ciprian Mihalache, sunt foarte distractive. Ah şi Perez Hilton, am impresia că e sora mai mică a lu Parisa Hilton, juna primă a clanului Cămătaru, nu?

Ai fost vreodată la curve?
A, ţie îţi arde de filosofie. Nu, în Amsterdam nu am fost la curve, deşi era o curvă cea mai curbă dintre toate. Cred că era preşedinta comitetului de prostituţie din Cartierul Roşu.
Aaaa, întrebai în general? Nu ştiu, o să le întreb.

Câte calorii are o sticlă de doi litri de Coca-Cola?
Fiecare 250 ml=105KCal=439.5 KJ.
250 ml..........105 KCal
2 l.............x
x=2*105/250=0.84 KCal ooo doar atât? x=2000*105/250=840 KCal ooo cam mult.

Ce ai câştigat la Roblogfest?
Păi mi-a strigat ăla mare şi negru numele pe scenă,

şi dacă vi se pare că mă laud, ei bine nu am primit nici măcar o înştiinţare de lo(o)ser cu o palmă peste ceafă de porc. Nu eu porcul. Am vorbit, oarecum, cu băiatu care era pe locul trei, am făcut blat şi am zis că ia el mausu şi eu tastatura, dar în continuare nimic. Am plecat acasă cu un bisexual mărunţel, cu barbă, înamorat de mine.
Cu ocazia asta am luat decizia de a deveni blogger celebru şi faimos. Mă voi prostitua, dar nu cu bisexualul mărunţel de mai sus, let the past be the past - aş numi câteva, hm, beneficiare internaute, dar mi-e că au prieten şi nu îmi mai dau prietenii lor linkuri pe la spate. Decât Puttycat, ea mi-a plătit serviciile în linkuri repetate.
De asemenea, voi ieşi Mister Popula-ritate la banchetul de absolvire din iulie şi angajatul lunii la mine la muncă până la despărţirea, sper, amiabilă care sper că va avea loc. diSper.

Tu de ce nu dormi noaptea ca toţi oamenii?
Mai demult mi-a zis Irina că şi-aşa dormim o treime din viaţă, idealul ar fi să scurtăm perioada cât mai mult. Eu înţeleg asta, numa că_creierul nu pricepe când sună ceasul, el crede că ceasul sună în vis şi că l-am oprit, dar de fapt l-am oprit în vis şi eu în vis în continuare mai dorm, deşi în ne-vis eu tot dorm, dar ceasul încă mai sună.
Aşa, şi după asta am aflat că Irina a leşinat când era pe la mări calde, probabil din lipsă de somn şi alimentaţie. Dacă vezi ceva de 1,90 căzând din picioare, scoate o ţâţă şi dă-mi nişte lapte, să îmi revin.

Şi totuşi, tu cam ce informaţii relevante deţii?
Posed multe resurse online legate de nutriţie şi aport caloric, de fapt mă fac nutriţionist, ce mai, am informaţii de preţ legate de facultatea în Politehnica (nu o fă), ştiu să îndrum pe cine are nevoie de sfaturi pentru un master afară, ştiu un pic de Java, sunt cinefilatelist (dar, desigur, nu ca sf-iştii de pe zeemovies, oamenii ăia chiar mă fac să mă simt mic), pot să-ţi recomand, probabil, vreo duzină de artişti/albume mişto de care nu ai auzit până acum, sunt o enciclopedie de pr0n da' mai bine tot la Puttycat mergeţi, că ea m-a meditat, pot să vă învăţ cum să gugăluiţi sau mergeţi la Barbie care în fiecare dumincă înainte de biserică bea tequila cu Google (Guglea e hermafrodit/asexuat, înca mai am şanse), hmm... mă mai screm de idei mai încolo să par interesant.

Hai că merge, o lectură uşoară de luni dimineaţă. LoL.
Ca demonstraţie, sper să vă meargă youtube la muncă, nu ca mie. Link.