Insa am ramas perplex, fiind si un pic vulnerabil acum. Iata ce mi-a fost dat sa citesc:


ce cool esti...ai fost in vama...ca tare....ai si incercat sa dansezi cu o fata...ce tare esti....pacat ca fata nu a supravietuit...ce cool esti....pacat ca a fugit si trupa de pe scena...ce tare....ai dormit in masina....ca tare....esti cool man..

prietene de asta are autobuzul 2 locuri unu langa celalalt..pentru a putea sta 2 persoane...
Acum daca o sa circuli cu metroul si o sa stai intre 2 gagici...ce iti mai imaginezi...
Eu zic sa te limitezi la automatistele tale distruse...ce cool...ce tare...hint


de ce nu te-ai intors...??
pentru ca esti un las
cred ca se mai uita si la fata omului...si fata ta merita batul de la frigaruie...dar i se facu mila de tine...si ti-a dat-o pe aia cu mai multa arsura pe ea

Cum poti sa ignori astfel de om (pentru ca e acelasi idiot cu care am stat si in camera si care mi-a furat adidasii cand a plecat) ? Nu pot.