Nimic, niciodata, nu se imbunatateste. Te uiti in jur si parca speri ca lucrurile se amelioreaza, ne modernizam, scapam de antichitati si mentalitati. Dar nimic. Aceleasi intarzieri dintotdeauna in constructii - pasajul Basarab are 15 luni intarziere - aceleasi stiri cu exproprieri, terenuri revendicate, cazuri de coruptie nefinalizate; speri in zadar ca lumea nu se mai indobitoceste cu ziare ca Libertatea, Ring, Gsp, etc. Iti faci iluzii ca macar ziaristii, care se presupun a fi mai rasariti, isi dau seama sa nu mai caute scandaluri ca sa puna pe prima pagina... nimic.

In episodul de azi, cantina Conect din Pipera. Ar putea fi foarte bine orice cantina din zona, sunt la fel toate.
E posibil sa fie un talent de-al meu. Gasesc ceva, un loc, o activitate, etc, care sa mi se para cel putin decenta. La fel si Conect. Spre deosebire de fast-food-urile unde mancam la inceput sau cantina de la subsolul cladirii mele, era parfum. Mese misto, loc mare, mancare destul de variata, preturi.... eh, nu poti sa ceri de toate. Intr-o vreme mergeam foarte des. Odata ce-am inceput sa si muncesc serios, am dat-o pe mancare neregulata si neregulat. Am mai fost cam de 2 ori la 2-3 saptamani in ultima vreme. Si azi.
M-am asezat la coada si vad frigarui cu ochii impaienjeniti de foame (nici Cola n-a intrat azi). Inaintea mea ia un alt tip meniu. Atentie: cartofi prajiti cu frigarui, 15 lei. Asta se uita la farfurie si o refuza: Cum doamna, ati scumpit mancarea si imi dai si numai o frigaruie? Mie mi-a fost un pic rusine de ce zisese ala... oricum am comandat o portie. Proasta mi-a pus cea mai mica frigaruie posibila si pana m-am dezmeticit iesisem de la coada. Nu stiu de ce naibii nu m-am intors sa i-o trantesc in cap, futu-i gura ma-sii. Dupa ce ca au pus preturi obscene, au avut tupeul sa faca o presupusa campanie impotriva obezitatii la propriu: scumpesc mancarea si micsoreaza preturile... ca sa fie siguri ca nu mananci prea mult. Supe proaste, cartofi uscati si carne putina, orice fel ar fi. Da-le-as cu tava in cap!

Mi-e scarba, sincer. Mi-au stricat ziua. O sa scriu de weekendul frumos de la mare sa imi revin.