Incepusem sa compun versuri, texte, compuneri, aberatii, dar m-am oprit. Nu cred ca intereseaza pe cineva experienta personala si trairile mele, nu? Important e ce s-a intamplat!
Am plecat cu masina de vineri cu Daniel si am avut parte de companie placuta (m-a sfatuit in legatura cu Amsterdamul, sâc).

E a doua oara cand refac.... E foarte greu sa compun chestii inaltatoare despre weekend, nu ca n-as avea de unde, ci pt ca a fost super tare, la fel de tare ca weekendul cu Fatboy Slim!... si e greu de expus in cuvinte ce-as vrea sa zic (mai ales ca unele persoane nu-mi dau voie!)
Oamenii, in ordinea aparitiilor: Daniel, Lavinia (new), varu lu Daniel, Alexandra, Diana, Sorana fosta ASIA(µ), Gelu, Irina (almost new), Claudiu, Cretzu praf, Raluca (profa de SCR!!!!), Raluca, Ana, Didu (new).
Am platit la o singura masa 45 de lei (asa-mi trebuie), m-am ars pe faţă (slava Domnului ca nu si pe spate), am vazut ţâţe, am asistat la degradarea tinerei generatii care vine din urma (sick I tell you!), m-am plictisit de tricouri negre cu inscrisuri cu alb, prea destepte pentru secolul asta: "Nascut obosit" sau "Get a job" cu referire la blowjob; m-am ofticat ca Alex n-a avut timp si de mine si de faptul ca unii pur si simplu refuza sa trimita sms-uri; am baut ceva La Pirati, unde mi-a fost mereu nu-stiu-cum sa intru (acolo urla mereu heavy, metal, gothic, acolo sunt mereu pletosi cu tricouri rock si/sau geci de piele); la fel ca in postul de mai jos, La Canapele mi-a fost reamintit ca si Vama Veche e tot in Romania - servirea devine din ce in ce mai proasta - aici mi-au inotat doua muste in omleta (la propriu); un prieten a plecat cu autostopul pe la ora 3 din Vama si ala a facut accident; am abuzat de telefon ca niciodata, el saracul care e un gentil de oras care nu suna si nu e sunat; am imprumutat bani de iarba (adica am dat, nu am luat) si nu i-am mai primit inapoi - sa ma-nvat minte cu stonerii astia; i-am aratat Ralucai un tip in tricou roz pe care scria "De Puta Madre"... ah ce mult imi doresc si eu unul! - foarte multa lume acolo, de toate felurile, and i mean that; Folk You a fost misto, n-am stat mult dar a fost dragut; am descoperit cat de misto e sa te invete o tipa sa dansezi, mai ales Irina (desi cred ca mai mult am condus-o eu decat m-a condus ea pe mine); Diana tot nu stie sa danseze >:); am dormit o noapte in masina si a fost ok; iata si capodopera mea, mai jos:




M-am intors cu trenul, am facut 6,5 ore din care vreo 5 in picioare. But that's life :)