N-am terminat:
-olimpiada la engleza in generala;
-un album de timbre cand eram mic;
-am doua plombe incepute, dar neterminate!
-am luat trimitere catre analize in ianuarie.... nici pana azi nu mi-am rapit o dimineata ca sa dau niste sange si alte mostre.
-imi tot fac curaj sa ma duc sa inchid contul ala la Raiffeisen, dar mi-e o leneeeeeee;
-am o scrisoare. da, chiar am! un text cat se poate de chinuit, incercat a fi non-romantic, dar e clar ce fel de scrisoare e... n-am trimis-o nici pana in ziua de azi (si logic ca n-o mai trimit).
-mai am un ou kinder desfacut in doua, pe care am incercat sa il masluiesc si sa pun o "surpriza" inauntru; asa a ramas.
-am in frigider o conserva de prin anul 2. ii testez anduranta.
-toate lucrurile gospodaresti atentate de mine vreodata sunt in plop... am incercat sa repar o data priza din hol, care arata exact la fel acum, plus o masa pe care am ars-o cu resoul si pe care am atentat sa o chituiesc dar m-am oprit inainte de finisaj.
-