Sunt superb. Superb de penibil, numai ca pana acum am ales sa pastrez asta pt mine, da' cand e seceta de postari, tre sa scriu ceva, nah! Asa ca bagam de umplutura o desfasurare de zile mai acătărie (desfasurarea, nu zilele, pentru ca zilele au supt rau de tot, cum ar zice Cata).
Marti am avut examen la care nu am dat lucrarea. Nici o problema, ma pot duce la examenul altei grupe, am 3 zile de invatat, bla bla.
Am sinuzita de joi, aproximativ. Se manifesta prin dureri constante de cap si muc necontrolat. Ameteli, chestii. Nimic ce m-ar putea ingrijora pe mine (cred ca abia la sangerare abundenta ma panichez eu). Vineri, da-i sa te scoli la o ora decenta. Ora a fost aproximativ 17. Asta dupa ce m-am sculat pe la pranz, am luat micul dejun linistit, am butonat vreo 15 minute si m-am intins la loc, deci practic nu se pune. De la 17 pana la 22 nu stiu ce-am facut. E un blackout cauzat de caldura (merge scuza asta). La 22 hop si Remus: hai la fotbal la ora 1 la noapte. Hmm, bine, atunci invat acum, joc fotbal apoi, iar invat dupa, examen si gata!
Si asa a fost... 2 ore de invatat, fotbal 2 ore si jumate, apoi culmea! iar am invatat. Pana la 5. Intre 5 si 6 s-a petrecut drumul din sala de lectura spre camera si apoi pat. Ideea geniala traznit-a-m-a (?) sa dorm o ora. Pana la 7, ce atata trajediE?!
Ei bine, cei care nu ma cunosc prea bine ar putea spune ca nu m-am mai trezit pt examen. Cum nu se poate mai gresit! M-am trezit si m-am culcat la loc, voluntar. Asa ca iar m-am trezit la ora 14 cu chef (?) de invatat de care m-am apucat pe la 21-22. S-a intamplat si asta, dupa care pe la 1-2 ma refugiez in camera. Imi propusesem sa nu mai stau treaz toata noaptea. De la 3 la 7 am stat treaz toata noaptea. Cu ochii inchisi. N-am putut dormi de nici un fel (bine, si prin prisma unor descoperiri chiar amuzante care nu mi-au dat pace).
Am dat examenul. Nu va mai mirati atat. Exista 50% sanse sa il iau. De la 8 la 10. Dupa care ma grabesc acasa, chipurile sa ajung la fotbalul de la ora 11 pe care il refuzasem cu o zi inainte. Cu mirajul fotbalului in creier am refuzat pana si o bere, invitatia (!) dragei mele foste colege Madalina (wtf was I thinking?!).
Mh, somn, Cola, batut Cretz la ping pong si acum urmeaza meciul. La mine nu minutele, ci orele sunt unitatea elementara de timp.