Ma mir ca nu m-am gandit niciodata sa inventariez "drafturile" din viata de zi cu zi. Probabil pentru ca sunt mai multe decat lucrurile duse la bun sfarsit. Inca de cand eram mic stiam ca pentru a reusi in viata trebuie sa iti propui o chestie cu un scop si sa o duci la bun sfarsit. Nu prea mi-am invatat lectia.
-cursuri Cambridge Advanced English + examenul de CAE pe care nu l-am dat nici pana in ziua de azi.
-albumul de surprize de la World Cup 98... la care probabil se va adauga si cel de la Campionatul European de acum (mai am 71 de abtipilduri).
-Franz Kafka - Castelul.
-tutorialul de php+mysql pe care m-am "chinuit" ani intregi sa il termin (delasare...)
-un cd cu windows xp unattended setup.
-incepusem sa raresc episoadele de Cola cu scopul de a nu mai bea deloc la un moment dat. that's all gone now...
-am inceput sa fiu sef de grupa si nu prea am dus la bun sfarsit treaba asta...
-o situatie foarte confuza ramasa in aer intre doua persoane, dintre care una sunt eu si cealalta nu esti tu!
-n-am terminat Nip Tuck, sezonul 5...
-n-am apucat sa termin nici pana acum aplicatia Ancpi Portal, bleah.
Uite ca nu termin nici postul asta!