Stiti, poate ca scriu lucruri care va plac, ceea ce ar putea sa pacaleasca pe unii cum ca as avea stofa de scriitor, cel putin gazetar sau pamfletar. Mai am si pasiunea cu pozele, ceea ce poate duce cu gandul la spirit artistic, bla bla. Dar adevarul e ca sunt aproape inginer, imi plac calculatoarele, stau pe net si tastez repede (as fi zis al naibii de repede dar Pyuric is a freak), le am cu numerele si uneori imi ies chestii organizatorice. Asa ca nu-mi pot exprima doleantele decat succint.
M-a pus pe ganduri o leaaaaapşa (vai ce nu-mi place cuvantul asta) care circula cu vreo 200 de lucruri de facut pe lumea asta, pe care tu sa le identifici sau nu ca fiind experimentate. Nici macar nu mi-am aplicat-o, asa mi-e de frica de rezultat. Poate intr-o zi o sa mi-o printez (sâc) si o sa incep timid sa le iau pe rand. Moving on!
Nimeni nu vrea sa fie doar matur, nu? Vrem sa ne copilarim, sa ne alintam celor dragi sau prietenilor, imediat dupa o partida de sex fetişist cu dirty talk cu tot. Sa trecem asa repede de la freak of nature la copil rasfatat. Cele mai misto activitati de dorit pentru tot restul vietii sunt alea pe care le faci cand esti taaaaaaanar, mergi la munte cu prietenii, dai o fuga la mare (cate pasiuni a starnit si marea asta), te faci praf intr-o seara sau iti iei rucsacu si te duci in Brasov sau Sibiu intr-o zi. Vrei sa citesti multe multe multe carti, sa vezi filme misto si piese de teatru dragute. Vrei sa iesi in cluburi unde sa te zbenguiesti cu prietenii pana spre dimineata, vrei agitatie, miscare, iubire, vrei NOAPTE! ©
Dar nici asta nu voiam sa zic. Eu oscilez intre perioade de "la limita autosuficientei" in care mi-e lene sa-mi mananc mancarea de acasa pe motiv ca se pune la incalzit si imi comand pizza, si zile-saptamani in care chiar fac pe seful de grupa, liderul de turma, depind oameni de mine si imi asum responsabilitati. A, si sunt in priza de nu ma scoate nimeni.
Si de fiecare data cand sunt agitat, nu-mi vad capul de chestii pe care mi le-am urcat singur in carca, tanjesc dupa momentele alea de liniste, pace si vegeta. Alteori, cand simt ca imi irosesc potentialul, tare imi vine sa iau pe toti si sa ii imping de la spate sa facem o gramada de chestii. Vreau sa le imbin. Vreau sa ma simt mereu multumit ca fac ceva pentru mine dar mai ales pentru altii fara sa ma neglijez pe mine. Vreau sa-mi iasa si sa castig.
Cel mai mult si cel mai mult vreau sa fiu mai convingator si sa nu ma las doborat de refuzul oamenilor lenesi si indaratnici. Vreau sa-i schimb!