Unde-s doi, puterea creste, so here it goes:


Mod de utilizare: pui winampu pe shuffle, citesti o intrebare si astepti ca piesa/autorul ei sa-ti dea rapsunsul, nu trisezi, scrii exact ce apare acolo blabla comentezi rapsunsul.

1. Cum te simţi azi?
Pasarea Colibri - Scrisoare de Bun Ramas -ironically enough... mai mult sau mai putin imi iau bun ramas de la mai mult de o persoana.

2. Vei ajunge departe în viaţă?
Busta Rhymes - Touch it (dirty) - deci in figura alaturata se poate observa cum eu imi voi atinge scopurile, care vor fi murdare, da?!

3. Cum te văd prietenii tăi?
Deep Purple - Our lady =)) lol this is getting interesting

4. Te vei căsători vreodată?
Craig David & MBC Live - Walking away - ba care mi-ati masluit winampu? Pai de-aia nu vreau sa ma casatoresc, ca sa nu walk away!

5. Care e povestea vieţii tale?
Morcheeba - Good girl down - of... adica the good girl is down and i'm up, sau cum? I need a bad girl, neaparat!

6. Cum era în liceu?
Hi-q - Da muzica mai tare - nu era asa, trebuie sa recunosc, decat acasa unde o ardeam cu boze de 200.000

7. Cum poti avansa în viaţă?
Bob Sinclair & Gary Pine - Give a lil Love - bă.... repet, care mi-ati masluit winampu? Aaaa, phisical love.. i can give that!

8. Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?
NERD - Lap dance - holy fucking shit, as vrea eu!

9. Ce se preconizează pentru weekend?
Tapinarii - Embargo pe creier - Da! deci da!

10. Ce cântec te descrie cel mai bine?
Johnny Cash - Hey Porter .... aidono, stai sa o ascult... nope, nimic cunoscut.

11. Cum iţi merge în viaţă?
Justin Timberlake - Take away your love - da ma, stiam eu ca testu asta n-are nici un sens!

12. Ce melodie iţi va cânta la înmormântare?
Justin Timberlake - Last night - last night i partiiiied and today.... (shuffle nu e bun)

13. Cum te vede restul lumii?
The 411 - Dumb - daca nu cumva Remix inseamna negare, atunci nu stiu....

14. Vei avea o viaţă fericită?
Relient K - This week the trend - bah macar e rock misto

15. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?
Sarmalele Reci - O data in viata - un om ca asta intalnesti o data in viata, probabil

16. Sunt persoane care te doresc în secret?
Sergio Mendes & Brasil 66 - Viramundo - poate cu pasiune latino, nush... sa traduca cineva Viramundo

17. Cum să mă fericesc singur?
Cameo - Word up - wave your hands in the air like you just don't care, etc

18. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Texas - When we are together - asta am stiut dintotdeauna .. acolo trebuie sa ajung