Frizeria din Crangasi de pe colt. Sunt acolo cam 4-5 femei, din care una mai in varsta, si doar aia munceste. Numai cea cu parul alb e frizerita. Celelalte sunt coafeze. Dumnezeu stie pe cine coafeaza ele, dar de 3-4 ori cat am mai fost la ele stateau la barfa, pur si simplu ocupa scaunele pentru clienti.

Am cutreierat tot Crangasiul in cautarea unui bancomat de Unicredit Tiriac, banca la care a hotarat firma mea sa imi puna banii. Probabil in Crangasi sunt concentrate toate bancile din Romania, inclusiv Banca Romaneasca sau Alpha Bank. Mai putin una.

Am avut o revelatie despre cum s-ar decongestiona strazile din Bucuresti. Ridicati draq toate masinile de pe prima banda parcate in scarba in Crangasi (si restul Bucurestiului)!

Politehnica este in ruine. Nu era de ajuns ca tot Bucurestiul e deja in reparatii, s-au apucat sa decoperteze asfaltul in Politehnica si din loc in loc sa sape cate un santz. S-au gandit astia ca studentii de an 3 sau mai mare nu mai fac educatia fizica si ca totusi ar avea nevoie de ceva exercitii... sarit peste gropi si slalom printre balti.

La toate bancomatele BRD azi era coada. Da' coada, nene! Crezusem ca se dau primele pentru studenti (a? say what?) . A, da, stiati ca bursele sunt la 350 de lei acum? Incepe sa se merite sa inveti. Dar am impresia ca si punctul de credit sta sa se faca 50 lei. Woo-hoo.