Cinefil. Cu vederi largi. Poate prea largi. Muzicofil, dar invatacel in domeniu. Delasator. Superb pe ultima suta de metri. Cuminte. Injur ca un cocalar din cand in cand. Dependent de net. Foarte bun la cautat pe Google. Imi turuie gura cand mi-e bine. Nu ma pot opri din gafe cand nu mi-e bine. Prostofob. Egocentristofob. Somnoros. Incapatanat, in ambele sensuri. Nu ma dau batut, chiar daca uneori asa pare. Neajutorat in fata viciilor care-mi intra pe sub piele. Distructiv in gandire, imaginativ in scenarii, pesimist in relatii, sumbru in secrete, desi sunt banale. Ma supar, imi trece repede, cand nu-mi trece intr-o zi probabil nu-mi mai trece. Prefer lucrurile clare, spuse ca pentru prosti, dar ma complac uneori in lumini si ganduri difuze. Scriu urat, dar gandesc frumos. Uneori invers. Altruist? Poate, dar nu mi-o spun eu mie. Perfectionist dus la extrem, nu voi fi niciodata multumit. Brutal. Un ajutor de nadejde la care nu apeleaza mai nimeni. Cine apeleaza o ia ca atare, de buna. Parca as fi un bancomat. Imi plac fetele si nu-mi plac fetele (asta e influenta lu tata), misogin pasiv (cum zicea Badea), dar prefer compania unei fete. Foarte pretentios, insa rabdator si incredibil de usor de multumit uneori. Se bat cap in cap. Am nevoie sa am mereu ordine in lucruri lumesti si nu numai, dar rareori am efectiv. Imi iubesc timpul liber si urasc ca nu pot sa ii vad pe toti odata. Ironic, sarcastic, dar e greu cu definitiile... daca e sa ne luam dupa definitiile mele, nu m-ai auzit fiind sarcastic de doua ori. Trust me. Iubesc diversitatea dar ma complac in conformitate. Am un chef nebun sa scriu si sa scriu.
Oare asta se pune ca si caracterizare? Va rog, completati, chiar daca habar n-aveti.