In acest spatiu virtual care se numeste blogosfera apar din ce in ce mai multe arii comune de interes. Blogurile politice, una, bloguri cu filmulete si bancuri, alta. Dar ce mi-a sarit mie in ochi azi a fost multitudinea de bloguri care sunt trase la indigo intr-un anumit sens, ilustrat mai jos, fara a fi catusi de putin ingrijorate (ele, blogurile) ca sunt zeci, poate chiar sute la fel.
Aceste bloguri au ca puncte comune: wordpress (nu platforma, hostingul, desi sunt si pe blogspot cateva), o poza per post (de cele mai multe ori luata de pe deviantart), autor de gen, sex si orientare feminina, o persoana cu opinii puternice pentru care lupta, indiferent daca are dreptate sau nu (si fii sigur ca nu ti se va da dreptate oricat ai argumenta), care asculta doar de prietene pe care le aproba, la randul ei, pe blogurile lor, asa cum si ea este aprobata pe al ei (mi se pare un schimb corect, nu?). Am uitat sa mentionez ca autoarele au intre 19 si 21 de ani, dar ofera realitate si sfaturi de viata, fiind trecute prin toate problemele vietii.
Alte caracteristici des intalnite sunt: o pagina About stufoasa, care reflecta complexitatea emotionala a autoarei, intensitatea cu care traieste orice senzatie sau sentiment, dragostea puternica nutrita pentru prieteni sau pentru cineva anume, romantismul incurabil si pasiunea pentru glamour (dar asta se reflecta peste tot). Musai tre sa fie un profil de deviantart sau myspace, autoarea sigur e cunoscatoare de muzica si evenimente mondene, de un gen sau altul...
Si cam atat!


bai diana, n-am ce face daca se potrivesc toate... chiar am vreo 10-15 taburi deschise chiar acu ;)) nu e vorba numa de tine