Ar fi multe chestii pe care as vrea sa le fac in restul timpului pe care nu il mai am. Imi aduc aminte ca odata, la Galati, aproape de cimitirul Catusa si lacul cu acelasi nume, am pus bazele unei biserici. Pe bune, am fost cativa copii si am asezat cateva caramizi pentru zidurile a ceea ce urma sa devina o biserica draguta. Mi-ar placea sa fac asta. Sa asez caramizi, sa pun ciment/mortar/wtf-you-put-in-there intre ele. Imi mai placea sa razuiesc peretii de var cand se facea curatenie serioasa in casa, cand stateam la apartament. Mobila ori disparea din camera, ori era acoperita cu ciolofan, si devenea un deliciu sa te prafuiesti cu dalta aia in mana, sau cum s-o numi (ignorant mother fucker, I am he).
As pescui. As sta frumos cu carti muuulte pe malul unui lac, vara/primavara, asteptand sa muste, tragand de lanseta aia pana aproape sa se rupa in doua... dar si satisfactia cand prind unu de 10 kile!!!!
Mi-ar placea sa fiu bucatar. Dragostea nu trece prin stomac, dar dupa o mancare buna parca ii vine sa faca sex!
Cand eram mic spre mediu ma batea gandu sa ma duc in port sa fiu hamal. Probabil la noi in port n-as fi gasit asa, pur si simplu, job de hamal (lol) dar in vremea aia citeam carti cu corabii, mari, pirati, etc.
Vistier as vrea sa fiu! Sa numar bani si monezi si bancnote si sa le pun in teancuri frumoase si sa le ordonez si sa ma murdaresc de la bani, sa ma spal si sa o iau de la inceput!
Si mai voiam intr-o vreme sa fiu bodyguard. Gorila, de-astea.