Cea mai buna zi a anului a inceput dimineata, cand nu m-am sculat pentru analize, azi fiind ultima sansa.
Nu m-am trezit nici la 10 cum ar fi fost frumos si util, ci abia la 11:30. Mihai ma intampina cu o veste imbucuratoare: "mi-a lasat Silviu offline sa-mi spuna ca nu se dau prime". Ei, cum sa nu se dea prime?! Uite ce felicitari ne ofera oamenii:

Felicitari tuturor.
Acest proiect este practic un examen pentru echipa IBM si finalizarea sa va reprezenta proba de maturitate.
Intr-o ordine complet aleatorie a “felicitarilor”:
Felicitari Sebi, am auzit multe lucruri bune.
Felicitari si pentru noii veniti pentru integrarea rapida in echipa.
Felicitari pentru Dragos, fiind si el “nou” in echipa.
Bravo Alexandru.
Si vorba aia… “cu voia dumneavoastra, ultimul pe lista”: Felicitari Dan !
Bravo Adi!
Pe langa reusita tehnica, multumesc echipei si pentru implicarea exemplara (dorinta de a realiza ceva realmente bun, overtime, nopti nedormite.. etc).
Ca orice proiect, si din acesta sunt convins ca am/ati invatat multe si ca mai sunt si altele de spus. Pe viitor o sa facem totul si mai bine!
S-auzim de la excelent in sus!

Dragilor,
Rares va transmis toate felicitarile posibile asa ca mie nu-mi ramane
decat sa va multumesc pentru eforturile facute. :)
Catalin
Plec in Crangasi sa gasesc bancomatul UniCredit care se spune (pe site) ca e amplasat in Flanco Crangasi. Ajung in Crangasi, o iau printre brazi de unde nu m-am mai putut intoarce asa ca am luat-o inainte printr-un namol obscen. Am mers in stanga pana la terminarea strazii. Am luat-o inapoi pana la podul Grant, apoi am trecut strada si am mers iar pana la terminarea pietelor. Nimic.
Pierd metroul pana la Unirii, iau pe urmatorul, ca acolo sigur sunt bancomate. Bancomatul de la intrarea in sucursala UniCredit este nefunctional. Ma duc in dreapta, unde mai e unul mai incet, dar functional, ultima oara cand am verificat. Verific soldul, zero prima. Comunic lui Mihai, apoi mai bag o data sa extrag cash. Dupa o foarte lunga asteptare mi se afiseaza "Tranzactia nu a putut fi efectuata". Ma deplasez la bancomatul BT unde nu se poate vedea absolut nimic pe ecran de soare. Merg in stanga, unde e al treilea bancomat UniCredit, culmea, functional. Dau sa extrag suma, nimic. Dau sa verific soldul contului, 2 lei. Fug repede la al doilea bancomat, nu cumva mi-a scos totusi banii, dar la mintea cocosului ca 200 de oameni ar fi putut lua acei bani in decurs de 3-4 minute. Intru in sucursala, ii spun unei doamne dragute ce mi s-a intamplat, m-a pus sa completez o foaie de refuz tranzactie, in care sa zic ca suma ceruta, 490, nu a fost primita, dar s-a scazut din sold. Cand primesc banii? Cateva ore, cateva zile? -Da, cateva ore sau cateva zile, nu stiu sa va zic. Macar nu i-am pierdut. Sper.
Apelez la rezerva de urgenta de la BRD. Bancomatul BRD este stricat. N-am alta sansa decat sa ma duc la Universitate. O iau printre bombardamente, pt ca tot trotuarul e distrus acum, si cu greu ajung si imi iau banii de la BRD Universitate. Mi-e lene sa mai merg pe jos inapoi asa ca iau metroul. Dupa ce am ratat metroul pe care voiam sa il iau, astept pe urmatorul. Ma urc, se anunta statia: mergeam in directia gresita. La Romana am schimbat si m-am intors la Unirii unde am degerat vreo juma de ora plimbandu-ma ca boul fara scop prin multimea la fel ca mine.
Ma intorc acasa, inspiratia de moment ma face sa aleg autobuzul, care mai mult sta decat merge, pentru ca jumatate din Bucuresti a luat masina personala sa mearga la cumparaturi (jumatatea care de obicei lasa masina acasa).
Inca e devreme.