M-a abordat pe messenger un tip care imi vazuse comentariul la un articol de pe metropotam care facea referire la Alex Zbaganu (comentariul, nu articolul) si am aflat ca o cunostea si el pe Alex (prietena lui Clau)...

Mi-au dat colegii cadou un elicopter, si intamplator am dat peste acelasi model pe gifts.com, si vazand la ce ma uitam, ma intreaba Dan daca vreau sa imi iau. Am aflat ca si el a avut si am primit o sugestie buna pentru a-i schimba centrul de greutate sa il fac sa zboare mai bine.

Saptamana trecuta m-a intrebat Cretzu daca merg la patinoar si chiar voiam sa merg. Daca m-as fi dus as fi dat de Raluca pe acolo.

Mihai, care a fost angajat odata cu mine, are un frate mai mic care mi-a fost coleg de modul anul trecut in camin.

Ma duc la medic, in Regie, cam nepriceputa femeia aia, dar in fine. Vad scris pe usa: asistenta Lix***** Aurora. Mai sa fie, o fi maica-sa?