*sper ca sefu nu imi citeste blogu*
Uite, sunt niste oameni pretttty crazy pe-aici. Unu din ei se spala dimineata in baia de pe hol. Poate sta pe aproape si nu are apa... who knows?
Luni mi-am adus doua caserole de mancare, una cu carne de gaina, alta cu orez. Marti n-am fost, miercuri caserola cu pulpele disparuse. Intr-un final am gasit-o intr-un sertar, goala si spalata. Ma intreb inca:ce-o fi mai rau, sa-mi fi aruncat cineva mancarea sau sa mi-o fi mancat cineva?
Sefu devine (sau era?) din ce in ce mai obsedat de ordine, curatenie, da mailuri organizatorice in prostie, reface structura serverelor, urmeaza sa inventariem toate aplicatiile instalate (!) pe computerele personale.
Chiuveta de la bucatarie e za main attraction zilele astea. Ca cine infunda, sa se constituie o potera care sa-l identifice... omg omg like wtf (:D)
Multi nu muncesc, sunt convins (i'm one of them). Sefii nu ne baga in seama, in sensul ca nici nu ne vad (trece privirea prin noi). Nu ne explica nimeni reguli, chestii. Pff m-am si pierdut de cand am inceput postul asta.
E trist rau sa mananci orez gol, fara paine, fara nimic... trist, i tell you!