Stii ce-am facut eu azi? Sa iti povestesc. M-am sculat la 8, ca intotdeauna. Desi e cuminte sa ma scol la 7 jumate, e destul de greu avand in vedere oboseala de dupa cursurile de dans.
A trebuit sa ma duc la scoala sa depun lista cu optiuni pentru specializari a colegilor mei. Asta in conditiile in care trebuia sa fiu la munca la 9, dar la 9 se deschide secretariatul. Omul, secretarul, corect din fire, nu s-a prezentat inainte de 9. Asa ca am asteptat. Intre timp mi-am sunat cativa dragi colegi, in speranta sa fiu ajutat de unul din ei. Nici o sansa, toti dormeau un somn duuuulce, pe care l-am intrerupt eu unora. Eh, daca nu, nu. Raman eu, ce sa fac. Apoi am sunat pe cei care nu venisera pe la scoala sa imi spuna ce specializari vor. Vreo 2 nu s-au deranjat, unu mi-a inchis telefonul, ca somnul e mai important, si unul singur mi-a raspuns.
Secretarul, voios, bine dispus, isi facea de treaba agale cu cativa studenti, printre care si Ismail, pentru cine il stie (enervant om!) si m-am abtinut cu greu sa nu izbucnesc in 20 de minute cat am stat dupa 2 persoane. In fine, da foaia, ia carnetele, scoala-l si pe Cretz din somn - Cretzu e mai politicos de felul lui, nu mi-a zis nimic ca l-as fi sculat din somn sau ceva.
Apoi, cand sa plec, primesc apel cu numar ascuns. Se prezinta a fi un coleg de-al meu, Leata, care teoretic a fost si anul trecut in grupa... nu ca l-am fi vazut pe la scoala, Doamne fereste. Nimeni nu il cunoaste, dar el mi-a reprosat ca de ce nu l-am cautat eu sa il intreb de optiunile pentru specializare, ca intreaba in jur, toata lumea ma stie. Sugi cucu, prostule, du-te singur si pune-ti optiunile.
Cu chiu cu vai, am ajuns la 10:45 la munca. Slava Domnului ca nu m-a luat sefu la rost...