Pentru totdeauna? Ce implica pentru totdeauna? Tu chiar iti doresti asta? Eu nici nu pot incepe sa deslusesc ce inseamna cuvantul. Acum, vreau doar un sarut in fiecare zi... sa nu te plictisesti de mine. Sa ma ierti cand am o zi proasta, da?
Vreau sa ma lasi sa iti masez picioarele. Sa nu ma certi ca nu iti aduc flori... oricum palesc pe langa tine... Nu vreau sa-mi spui "N-am nimic" atunci cand te supara ceva... sa ma lasi sa te a jut cu tot ce pot, chiar daca inseamna sa ma sacrific poentru tine.
Vreau sa gatim impreuna, tu sa ma inveti sa fac salata de vinete pe care numai tu o s-o mananci, sau sa invatam impreuna daca nu stim. Sa ma-nveti sa vorbesc la telefon, sa nu mai fiu asa salbatic. Nu vreau sa te plictisim de sex, cum fac cuplurile de cativa ani, deci nu vreau sa ne casatorim din disperare.
Sa ne uitam la meciuri impreuna sau macar sa incercam... n-as vrea sa stai langa mine doar ca sa imi faci o favoare. Promit ca ma uit cu tine la tenis feminin si patinaj artistic. Am sa iti iau cutii de servetele si o sa ne uitam la filme siropoase, numai sa plangi in bratele mele. Te rog.