Si nu vreau sa zic dispozitie rea. Nu ma simt ingrozitor, nu sunt fatalist. Dar mai ciudat de atat nu cred ca pot fi. Poate mi se trage de la refuzul cererii in casatorie.
Cert e ca azi nu prea se merita sa ai de-a face cu mine. Sau poate e vremea de afara care ne afecteaza pe toti. Dar nu cred ca se mai simte cineva, deci ar trebui sa ma dau doar eu cu capul de pereti.
Am prins un glimpse dintr-un videoclip cu Fergie. Si zicea ea acolo: do you have a problem with me, say it to my face. Oare merge? Adica, cu ce ma ajuta pe mine sa iti spun in fata ca esti scarbos, sau penibil, sau plictisitor (sau cu ce ii ajuta pe altii sa imi zica mie, e mai potrivit). Daca zici cuiva ce parere proasta ai despre el, evident ca ceva se rupe (ma exclud pe mine, nu stiu cum as reactiona). Si cu ocazia asta ai si o sansa mare sa ii ramai antipatic.
Pe de alta parte, nu e bine nici sa te prefaci ca nimic nu e in neregula, ca apoi sa barfesti pe la spate.
Metoda mea, singura, e ignorarea. De vreme ce ma enerveaza, singura posibilitate e sa nu mai am de-a face, in acelasi timp fara sa vorbesc prostii despre acea persoana, pentru ca e foarte probabil ca eu sa fiu cel ciudat (wouldn't be the first time).
Sper ca postul de fata este proof enough despre cat de ciudat ma simt azi. Don't insist :))