Atentie: acest blog nu contine fragmente de versuri din Vama Veche - nu mi s-a parut niciodata o formatie extraordinara, decat ca a avut incredibilul noroc de a sensibiliza o intreaga generatie contemporana pro-Vama Veche (orasul) cu melodia aia.. nici nu stiu cum ii zice.
Nu, incerc sa exprim dorinta-mi nebuna de a fi pe plaja, seara, cu boxe bubuind in fatza mea, lumea cuprinsa de frenzy, picioare goale, femei in sutien, barbati la bustul gol, lumea se arunca in mare in curu gol , bere ieftina, toata lumea injectata de vibe: Liberty Parade. Si vreau sa fiu singur. M-am trezit dansand singur, ca nebunul, fara sa mai stiu de nimeni si nimic, intr-o mare de oameni la fel de electrizati - cred ca a fost prima data cand am experimentat asa ceva, dar vor mai fi, pentru ca am sa imi acord aceasta noapte in fiecare an, ca un cadou pentru mine. Ar fi trebuit sa fie la fel de tare si la Fatboy Slim, dar nu a fost.

O piesa foarte tare: Placebo - Miss Moneypenny - am gasit un album Unreleased tracks