Ma repet: daca ciocolata nu e, nimic nu e. Si acum trebuie sa dezvolt.
Prefer crema de ciocolata si chestiile cu ciocolata in dauna oricarei alte arome. Vanilie, scortisoara, etc etc. In 90% din cazuri imi iau gogosi cu ciocolata, restul, 8% gem si 2% branza ;).
Visez frecvent prajituri inalte invelite toate in ciocolata si cu captuseala din crema de cioco. Imi aduc aminte de una aproape de ideal, cand am cumparat de acasa de la Chip si Dale, si maica-mea nu putuse sa o termine pe a ei, pt ca era prea dulce... so am mancat si jumatate din a ei . Si mi-a fost bine dupa aia .
Carrefour de obicei ma blagostoveste cu napolitane cu ciocolata. Nu prea cumpar ciocolata pentru ca dureaza putin... si eu nu vad efectul ala care aseamana ciocolata cu sentimentul de iubire. De fapt, n-am mancat niciodata cantitati mari.. decat ciocolata de casa din aia mare.
Prajiturile de ciocolata merg de minune cu Coca-Cola. Ca bine zic reclamele lor.
Nu prea vad legatura intre ciocolata calda si cea solida... parca nu sunt facute din acelasi lucru. Ma rog..
Deci imaginea perfecta am surprins-o intr-o prezentare a filmului Chocolat... cand invartea Juliette Binoche intr-un rau de ciocolata . A, da, si Charlie and the chocolate factory a fost un adevarat festin. Yaaaaam.
Eram sa uit sa zic ca maica-mea face niste torturi de ciocolata geniale! Daca isi pune mintea.. si intr-o vacanta am sa invatz si eu secretul!
EDIT: deci nu se poate! primul episod de Nip/Tuck pe ziua de azi a inceput cu o felie foarte apetisanta de tort in frigider! De ciocolata, normal! e un semn divin.