Un post tocmai a disparut pentru ca am fost facut de kkt. Asta e, viata merge mai departe! Completam spatiul ramas liber cu acesta

-in acest moment o voi blestema pe profa de economie din liceu pt ca m-a confuzat pe viata in privinta semnificatiei cererii si ofertei-

Din punct de vedere economic, lucrurile merg bine, zic ei. Avem o rata de crestere de ţ%, puterea de cumparare creste ca dupa viagra (i'm guessing), toate astea se traduc intr-un fenomen simplu. Romanii cumpara.
Aici e si problema, romanii cumpara ORICE. Ceilalti romani s-au prins si au inceput sa le ofere orice-uri. Macar daca ne-ar oferi orice... Procesul asta deformat de vanzare cumparare s-a impamantenit fiind baza a ceea ce vedem in jurul nostru azi: multe, multe, multe albume de manele si muzica usoara sau {rock: Voltaj, Blaxy Girls, Keo, Directia 5.... moving on}, zeci si sute de magazine absolut inutile care vand exact aceleasi lucruri (termenul potrivit e kitsch), depozite cu facaturi gen Sir sau IDM sau depozitele din Galati, preaaa multe fast fooduri si shaormerii, magazine in-gro-zi-toa-re de cadouri, cu aceleasi si aceleasi idiotenii: sabii si cutite, brichete si bricege elvetiene, statui ale lui Buddha, VAZE si tricouri imprimate; reviste gen Playboy si Maxim care uita de unde au plecat (sau poate au ramas proaste), ziare de scandal si emisiuni de cacat culminand cu OTV, vedete despre care vorbesc pana si oamenii cu pretentii (insert here names to boost up traffic), bloguri de doua pence si-un scuipat care pun poze si stiri cu ante-numitele, garnisite cu stiri de-aiurea ("Asfalt in Vama!"), hi5 si pitzipoanca.org... discoteci de regie (mi-e si rusine sa le zic cluburi); la toate astea se adauga tot ce e de stat si nu poate fi contestat sau inlocuit: CFR, regiile de apa si electricitate, facultatile si invatamantul in general (slava Domnului ca Romtelecom si-a gasit concurenta), spitalele si policlinicile.
Bleah.

Partea a doua vă va purta pe meleaguri mitice, în îndepărtatul nord al unei capitale de legendă a unei tari fabuloase, conduse de Chel Impărat, aflată peste o mare si trei râuri. Si acest Impărat avea o fată frumoasă si proastă............... deci am fost în Băneasa, bă!
Am zis să mă integrez adoptând spiritul de turmă, într-o vineri seară care anunta reduceri de 70%, muzică, concert si cocktailuri gratis. Si poporul nu s-a dezis. După cum spune mai sus, cumpără orice, deci dacă le dai pe gratis garantat vor bloca străzile din Băneasa Shopping City formând coadă la un căpăcel de cocktail dubios de verde. Aha, era într-un căpăcel, nu mai mare decât dopul de Cola (ok, poate un pic mai mare).
Mie imi place să cred că Băneasa este totusi vârful de lance în materie de vestimentatie în sensul că dacă rămâi dezamăgit de 99% din magazine, cel putin 1% rămas reprezintă un număr rezonabil (eventual >=1) unde să îti satisfaci poftele. Însa de data asta, mai mult ca niciodată, mi-am pierdut răbdarea slalomând printre oi si pizde încercând să admir măcar o pereche de blugi sau de încăltări.
Ok, protest oficial: să vă fie rusine că produceti, sau importati, aceeasi marfă over and over again si din când în când schimbati colectiile cu ceva si mai oribil, negândindu-vă să produceti articole de vestimentatie frumoase si armonioase SAU să le vindeti la un pret rezonabil! Plus că numai la femei vă gânditi! ... adică, 70% din magazine sunt pentru femei, iar 70% din acele 70% (repede, Barbie, cât face?) sunt numai pentru pitzipoance!
Vineri seară, mai mult decât oricând, am fost dezgustat de fenomenul şopingăraiei la români.

Da' tot mi-am luat bocanci.