Acestea fiind spuse, va anunt intru dezamagirea voastra ca (la TV e Simply Red - Stars) e doar o leapsa.
Mentiune: n-am facut niciodata lepse pentru ce scrie in ele, ci pentru cine mi le da. Daca am si de invatat in momentul acela, e un plus.

Ce îţi place să faci atât de mult încât ai plăti pentru asta?

Cam redundanta intrebarea, nu? Oricum pentru lucrurile cele mai misto platesti. Zicala "The best things in life are free" e o mare vrajeala. {trebuie mentionat ca prima data cand am citit intrebarea m-am gandit inevitabil la sex, sa zica psihologii ce concluzii se pot trage din asta}

Bucurii altora. Stiu ca banii nu aduc fericirea dar uneori o aduc, mai ales daca nu e vorba de tine si partea financiara nu e transparenta.

Dacă ai afla azi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

As fi tot ce nu sunt acum. As petrece mult mai mult timp cu prietenii, as agata in cluburi, m-as duce de 5 ori pe an la munte sa ma dau cu placa, m-as muta in chirie, as face munca voluntara sau m-as inscrie intr-un ong (activ). A doua optiune ar fi sa incep sa planuiesc sa plec in jurul lumii, cu un rucsac si cu bani de cateva mii de km de transport.

Indiferent care ar fi alegerea, de maine as spune toate lucrurile nespuse.

Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

Ceea ce fac acum o fac pentru bani - banii nu sunt scopul in sine, sunt un scop intermediar care sa imi faciliteze distractia si calatoriile. As fi ipocrit sa zic ca nu m-as pune in fund. Dar probabil ca o perioada as continua sa muncesc si cu siguranta as termina scoala.

Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară?

Mihai Borcan aduce glorie eterna Romaniei.

sau

Mihai Borcan aduce pe cei mai buni romani inapoi in tara.

Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?

He was pretty cool when he was young. Good thing he got better after that.

Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

Numele si eventualele titluri onorifice.

Când erai mic ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?

Presedinte, dupa care am fost avocat.

Ce ai face, dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?

I would do everybody.

Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?

Eu nu voi avea copii. Dar, daca se pune problema de nepoti, n-au decat sa le zica: "Unchiul Mihai e cel mai tare om pe care l-am cunoscut vreodata, mereu am vrut sa ajung ca el. Luati-l si voi ca exemplu in viata"

Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt alea 3 întrebări pe care ţi le-ai adresa?

Care au fost cei mai buni prieteni ai tai?
Cum ai castigat primul tau milion de euro?
Care a fost cea mai tare tara pe care ai vizitat-o?

It's nice to dream.
Putty, Dina, Cutish.