Toata viata mi-e definita in raport cu tine. Intr-un fel, mi-ai distrus viata pentru ca sunt incapabila de iubire fata de altcineva. Dar nu-mi pare rau... daca nu te am pe tine nu vreau pe nimeni. Esti un drog mai puternic decat vointa mea, mai nociv ca tigara (ah, de te-as putea avea cand vreau, precum tigara) si mai neplacut decat Pepsi, ramane gustul mult dupa ce ai plecat fara sa te uiti inapoi. In preajma ta ma apuca fiorii, inchid ochii si imi imaginez ca esti al meu si ma iubesti, chiar daca realitatea e la polul opus. Poate de-asta revin de fiecare data cand esti in jur, desi stiu ca o sa ma stranga pieptul si nu voi dormi o saptamana dupa intalnirea cu tine. Oricum dormim o treime din viata, nu?
Cand nu esti prin preajma, e mai bine. Ma trezesc zambind inainte sa mi te amintesc, uneori ma simt frumoasa, increzatoare si plina de viata. Daca as putea sa fac sentimentul sa dureze, m-as vindeca de tine. Dar tu mereu apari de undeva, mereu aud de tine sau iti vad numele in lista, mintea pur si simplu nu poate sterge legatura creata, ma pot minti mult si bine. Nu-mi vei disparea prea curand din inima (nu ai dreptate cand spui ca nu exista sentimente. ah! cat as vrea sa ma poti iubi, uneori cred ca esti pur si simplu incapabil de a simti in loc de a gandi).
As vrea sa plec, sa-mi vad visul cu ochii, sa vizitez lumea, sa calatoresc din tara in tara, cautandu-mi locul, o casa si niste prieteni frumosi. Mi-e groaza ca voi avea acelasi sentiment de amaraciune gandindu-ma la tine si la 30 de ani.
Vreau sa mi te scot din sange, esti ca un virus. Vreau sa ma eliberezi.


Toata viata mi-e definita in raport cu tine. Intr-un fel, mi-ai distrus viata facandu-ma incapabil de a avea o relatie normala, dar nu-mi pare rau... nu eram bun nici inainte. Esti cel mai puternic drog, mai nociv ca tigara si mai neplacut decat cola. In preajma ta intru in fibrilatii, inchid ochii si pasesc pe taram necunoscut. Poate de-asta revin de fiecare data cand esti in preajma, desi stiu ca o sa ma stranga pieptul si-mi va fi greu sa dorm in ziua respectiva. Somnul e supraapreciat oricum.
Cand nu esti prin preajma, e bine. Sunt linistit si frumos, istet si increzator. Daca as putea sa fac sentimentul sa dureze, m-as vindeca de tine. Dar cipul ala implantat in cerebel se activeaza la orice hint, chiar si la numele tau, si redirectioneaza tot sangele catre partea ta de creier. Tu ai intrat in mintea mea, nu in sufletul meu (daca ar exista suflete te-ai cuibari si acolo) si nu in inima - nu mai am junghiuri de cord de multa vreme, dinainte sa te cunosc. Plus ca eu nu sunt eminescu. Daca inima se ocupa cu iubirea, eu cu siguranta nu te iubesc.
Insa ma tii de la indeplinirea maretiei, lasa-ma. Imi consumi resurse computationale, nu-mi mai bloca pipeline-ul! Vreau sa ies cu diverse gagici si sa ma culc sau sa nu ma culc cu ele, vreau sa fiu porc fara mustrari de constiinta. Clar, esti un virus. Dar am invatat la biologie in gimnaziu ca nu poti scapa de un virus, il porti toata viata.