Cand sunt entuziasmat imi place sa fac inventare de-astea, muzicale. Azi am aflat de Creamfields si, desi nu auzisem de festival pana acum, mi-a creat fluturasi in stomac si m-am udat tot (figure of speech!). Artistii autohtoni vor fi exclusi din acest post.
Becksperience (5 iunie), o chestie care suna foarte misto, doar ca e la Sala Polivalenta care, desi n-am fost niciodata, imi suna dubios. Goldfrapp, Stereo MC's, Suie Paparude. Ce vreau sa vad sunt proiectiile/artele vizuale, nu mai stiu exact cum se numesc, in combinatie cu muzica presimt intrarea in transa :D
B'estFest (4-6 iulie) nu mai are nevoie de nici o prezentare, ce-i drept m-a cam dezamagit line-up-ul, tot am asteptat ceva care sa ma dea pe spate, cum au fost anul trecut Pink sau Faithless, artisti fff in voga, dintre care eu mi-as fi dat un degetel (imprumut) ca sa vad pe Faithless. Acum, ma rog, Nelly Furtado e in voga, dar muuult prea comerciala, Alanis not really my type, Kaiser Chiefs maybe (stiu ca plac Anei), ma tenteaza Roisin Murphy, Unkle, Apollo 440, Nouvelle Vague si, desigur, Silent Disco :). Si dj-ii invitati, mai ales ca nu sunt din aia superstaruri. Sunt curios.
The Mission Dance Weekend (11-12 iulie), care pentru mine e sinonim cu Fucking Fatboy Slim!!!
sa vedem si Trentmoller, asta daca ajung si vineri.
De Lenny Kravitz (26 iulie) nu stiu ce sa zic, sincer, ramane de vazut daca ma hotarasc sa.
Creamfields (2 august), acum si in Romania, suna foarte tare, pe plaja intre Venus si Saturn, cam in locul in care ar trebui sa fie Liberty Parade, ceea ce ma face sa ma ingrijorez in privinta viitorului evenimentului gratuit organizat pana anul trecut de radio 21. Frate, era gratis, dar era ATAT de misto! Nivelul de popularitate pe care il dobandea radioul in urma evenimentului facea toti banii, sunt convins!
Iron Maiden nu ma intereseaza, sincer sa fiu, dar voua sigur va place, metalistilor!
Cam astea ar fi evenimentele mari... desigur, daca excludem KYLIE cu curu ei cu tot, la care puteti sa ajungeti daca va grabiti.