Datorita blogului mi-am facut o gramada de prieteni. Zic o gramada luand in considerare faptul ca prieteniile se leaga mai greu dupa o anumita varsta si, oricati oameni noi ai cunoaste, e din ce in ce mai dificil sa te apropii de ei. Am relatii virtuale bune cu aproape toti care mai trec pe aici, intr-o oarecare masura si cei pe care ii citesc ma mai recunosc din cand in cand (daca le comentez pe bloguri). Sa nu aveti un soc prea puternic in urmatoarele secunde cand va voi spune ca urmeaza un "dar".
Problema este... ei bine, m-am saturat! sunt prea multe fete! Zic asta cu tot respectul de care sunt capabil (si am resurse, credeti-ma) si absolut fara nici o falsa modestie, ca doar nu ma culc cu ele. In decursul istoriei am fost adaugat in lista de messenger de catre [...aici Mihai deschide messengerul si incepe sa numere...] 12 persoane cu care nu aveam la momentul respectiv absolut nici o tangenta, intre care doar doi baieti, care doi mi-au dat add pentru link exchange only. In afara de astia, au mai fost cativa care erau prea terminati pentru a supravietui in lista mea.
10 tipe!!!! care n-au absolut nici o legatura cu mine! Unde mai pui ca pe ceilalti prieteni de blog nu i-am pus la socoteala inca, acestia fiind alte 10 persoane (la o numaratoare sumara).
Mi-am dat eu seama la un moment dat ca ar fi ceva necurat la mijloc, dar eu ce-as putea face sa contracarez acest fenomen? Ok, sa zicem ca nu vreau sa il contracarez, dar macar sa am parte si de baieti cu capul pe umeri, inteligenti, independenti si cu care sa imi faca placere sa conversez pe messenger (!).
Sincer, chiar am o problema. Poftim, citez din Google Reader: 27 bloguri posedate de sexul frumos, 22 bloguri a la sexul tare. Macar de-ar fi egale ca insemnatate, dar din pacate imi fac veacul pe bloguri de fete mainly. It's really sad, come to think about it. Eu cand vreau sa ies la bere nu imi vine in minte un prieten, ci o prietena. Trist.