Eu am devenit un client oarecum fidel al firmei SebaTur, transport persoane Bucuresti, Galati, Constanta. Super tari oamenii astia. La dus ne-a condus un om care mai facuse alte 4 ore pe drum in prealabil si nu l-a deranjat absolut deloc, am putut chiar si sa adorm in masina. La intoarcere am avut norocul sa ma pot urca in fata, unde am avut loc de picioare.
Pana prin Braila, am dat de vreo alte doua masini care transportau calatori de la aceeasi firma venind pe sens invers. Soferul nostru i-a salutat pe fiecare cu un gest simpatic cu mana, pe care nu vi-l pot reproduce, dar nu e obscen (as putea sa ma filmez si sa postez video, dar ar fi al naibii de ciudat). How nice, mi-am zis.
In urmatoarele momente eu am adormit si m-am sculat abia la popas. Eh, si dupa popas, tin-te bine: am dat de muuult mai multe microbuze transport calatori, numai ca aveau varii destinatii, predominant Vaslui, Bacau, etc; a fost si un autocar. Soferul nostru i-a salutat pe toti. Dupa primul de Vaslui inca mai aveam dubii, imi imaginam ca poate omul se cunoaste cu mai multi soferi de pe mai multe rute, deh, se intalnesc la rascruci, isi mai complimenteaza masinile, cum mai fac soferii astia. In schimb, pe masura ce mai trecea cate o masina vedeam ca asta ii saluta pe toti si ca de fapt e o chestie pe care o face cu omologii. Soferul nostru nu cred ca a ratat vreo masina, in schimb mai erau (probabil neinitiati :D) care nu ii raspundeau la salut. Bai, ce tarani!
Oricum, mie mi-a placut si parca am inceput sa prind usor drag de soferie.