Diferenta intre o zi buna si una cu surprize, adica imprevizibila:
sa vezi pe cineva pe care nu te asteptai sa vezi, sa prinzi autobuzul dupa ce l-ai ratat si ai mers pe langa el (correction! l-am prins pe cel dinaintea celui pierdut), pentru ca era prins in trafic (sac!), sa raspunzi normal la o intrebare la care in 90% din cazuri ai fi facut misto. It's really refreshing sometimes. I should try it more often. Asta + muuult somn si ceva ceva sperante (ai auzit ma?).

Si acum sa scriu ceva interesant, nu?
Update despre mine:
*maine am meci in cupa seriei, este foarte important asa ca va astepti pe toti suta de vizitatori ai blogului la ora 21 la terenul din poli!!!!!!!!!123
*mi-am adus aminte ca pe alina o cheama florentina.
*ascult guerilla. in prostie.
*nu m-am lasat de cola si nu m-am apucat de exercitii. in schimb am slabit, probabil pt ca nu prea mananc.
*vreau sa le vad pe Alexandrele mele :D
*am de ales intre munte si mare pentru 1 mai. detaliile, de altfel esentiale, nu sunt vrednice de mintile voastre luminate, asa ca raman doar concreţii: la mare e aiurea cu cazarea, la munte e lipsa de bocanci si de dispozitie de urcat pe munte. la mare e bautura si petrecere, la munte e aer curat si colegi.
*este saptamana definitorie. nu grea, nu placuta, nu lenta, nu ploioasa, pur si simplu... astept.