insa doar asa pot sa scratch the surface, cum zice taiwanezu, in legatura cu cat de fucked up pot fi.
Dupa cum stim cu totii, eu muncesc. Da, de curand mi-au spus si mie. Am si deadline (at which line i'll be dead, obviously). In afara de asta am niste teme care sunt puse de-a dracului, special pentru mine, in orice limbaj mai putin Java, acest super mega limbaj in care eu sunt expert, se intelege. Azi trebea sa fac projectu, l-am amanat (I'd like to give a shout-out to Didi for bein cool, etc). Martea viitoare este alta tema, la care trebuie sa stau cu pix si foaie sa descifrez hieroglifele, dar asta va fi maruntis pe langa PARTIALUL la materia asta la care am restanta de pe primu (la sora mai mica, smp, de fapt). Apoi mai vine partialul numarul doi de la materia numarul doi, care e pe 15, dar e! Adaugati garnitura de proiect de baze de date, de care nici nu m-am apucat, un fel de proiect la ira de care nu m-am apucat, studiu de caz la marketing care ma cauta in bezna, sefia de grupa si de serie in care o sa imi bag picioarele cat de curand (stay tuned), incerc sa definitivez si calculatorul ala pentru copii, pe langa asta mai tre sa ma ocup si de mine.

Avand acest portret pe panza, va descriu camera mea, sfertul meu. Masa e un haos total, am o cutie mare de pliculete 3inUnu care stau de foarte mult timp. Le-am gasit utilitate, mi-am pus toate jucariile din oo Kinder. Plicuri hartii carti de vizita pastile cutii retete capace de cola specificatii tehnice surubelnita card (v-am zis ca am prea multe, am lasat si acasa). Pe unitatea care sta jos am inghesuit tot ce nu stiam unde sa pun, hartii-wise. Patu arata bine, e doar complet dezordonat. Sub pat e alta poveste, mai exact un basm cu şosete. Un basm de proportii epice, ca-s multe şosete. Caserole de mancare, nespalate, fac turnuri artistice pe cuptorul cu microunde... sa tot fie vreo 10-15. Ieri sau alaltaieri mi-am adus aminte ca aveam niste prosoape la inmuiat de vreo 36 de ore... acum dupa vreo 2 zile mi-am adus aminte ca le-am pus la uscat prin toata camera. Geamurile si baia sunt extraordinar de murdare, ca daca nu fac eu curat, crezi ca face cineva? Neee. Hmm, mai era ceva dar am uitat. In fine. Cam asta e dezastrul.
A da. Am placinta. Si cole goale in jur pe jos.