Propun infiintarea clubului dependentilor. Presedinte eu. Mi se pare normal sa fiu eu de vreme ce am cele mai multe dependente. Membri fondatori, daca vor dori, cele doua Diane (x x). Vom avea intalniri mai des decat saptamanale, pentru ca dependenta nu asteapta sa treaca saptamana, cobori imediat si iti iei doza. Macar sa o facem intr-un cadru controlat.
Vom incepe cu o doza mica, cat sa ne tina o sedinta, pe parcursul careia vom citi lectura de specialitate. De exemplu, am putea citi despre targul de ciocolata care a fost in Bucuresti, am putea impartasi experiente Kandia si Milka, lecturam etichete de ciocolata sau cutii de bomboane, eu voi citi mailul in care se explica in detaliu cum lasi un dinte in Cola si in 24 de ore se dizolva :)).
Ca distractie propun sa ne deghizam in marmote si sa ne aruncam cu burta pe pajisti, sau sa punem in scena reclama cu Mos Craciun si camioanele de Cola - un remake.
Pentru a acorda sanse egale tuturor sortimentelor, vom face ceva similar evenimentului Schimb de carti, numai ca e cu ciocolati. Eu am sa aduc chestii smecheroase din supermarketul ala de la Lujerului, imi scapa acum. La schimb vreau sa primesc dopuri de Coca-Cola pe care scrie "Magie" ca sa imi iau si eu jucariile de plus - le termin stocul!
Finalul va fi o degustare de productii proprii de torturi si creme de ciocolata, o orgie a papilelor gustative, totul servit de pe trupurile goale si tremurande ale aspirantelor la membership in club, care trebuie sa treaca astfel de probe pentru a fi acceptate. Sau de pe membru.
Bineinteles, totul udat cu Cola.