Pe zi ce trece apreciez din ce in ce mai mult utilitatea site-ului delicious. Pentru ca de saptamani bune sunt obligat sa invat chestii enumerate in tag-cloud-ul de mai jos, dar de aplicat practic mai putin, bookmarkurile Firefox deja nu mai sunt suficiente.
Avusesem demult un addon pentru vulpea de foc pentru bookmarkuri del.icio.us. Era mare, avea un ditamai buton langa adress bar, nu-mi placea nici cum arata in mod deosebit. L-am folosit ceva timp, pana mi-a crapat Mozilla cu tot de pe el/ea. Apoi nush cum am avut eu inspiratia, am cautat acelasi add0n, dar am dat peste SimpleDelicious, care e sus in meniu langa Help. Doua clickuri si am adaugat o pagina. Tot doua clickuri, dar si ceva asteptat incarcare, dureaza sa accesez o pagina salvata.
Fara a mai alerga in jurul cozii inutil, iata bookmarkurile mele. (trebuie sa mai lucrez la organizarea pe taguri, inca nu i-am descoperit toate functionalitatile, dar imi e al naibii de util)