Deci fiti atenti. Cea mai penibila situatie ever. Tipul la care am spalat de 2 ori haine, azi fiind a doua oara, m-a luat de la usa cu: "Acum e ocupata masina, lasa-le ca le bag eu. Daca nu iti convine, du-te in alta parte." Okkkk.... ciudat. Am aflat ca ii facusem o impresie deosebita de prima data, cand, citez: "Toata lumea e multumita, numai tu nu". Ca de de am intrat in baie sa imi iau rufele ... probabil credea ca am sa la iau repede si am sa fug fara sa platesc.
De cand devii zeu daca ai masina de spalat? Oamenii iti dau bani si tu le zici lor "daca nu iti convine, du-te in alta parte". Tu doar le iei banii, ca nu e masina aia atasata chirurgical de tine. Pur si simplu se intampla sa fii un pusti rasfatat care primeste o masina de spalat de la parinti. Si ti-o iei in cap.
M-am mai gandit la chestia asta si revine de actualitate: ar fi cea mai tare idee ever sa faci o spalatorie in Regie, exact ca in filmele americane. Totul e facubil, mai putin partea cu obtinerea aprobarii... Si i-as scoate din afaceri pe toti terminatii!